
Internet blijkt in de gratie bij Nederlands bedrijfsleven
De aandacht voor Internet bij Nederlandse bedrijven is het afgelopen jaar flink toegenomen. Behalve toegang tot Internet, hebben steeds meer bedrijven een eigen homepage op het net. Dit blijkt uit een recent rapport van het marktonderzoeksbureau IDC.

Internet blijkt in de gratie bij Nederlands bedrijfsleven
De aandacht voor Internet bij Nederlandse bedrijven is het afgelopen jaar flink toegenomen. Behalve toegang tot Internet, hebben steeds meer bedrijven een eigen homepage op het net. Dit blijkt uit een recent rapport van het marktonderzoeksbureau IDC.
De aandacht voor Internet bij Nederlandse bedrijven is het afgelopen jaar flink toegenomen. Behalve toegang tot Internet, hebben steeds meer bedrijven een eigen homepage op het net. Dit blijkt uit een recent rapport van het marktonderzoeksbureau IDC.
Begin dit jaar had 80 procent van alle bedrijven toegang tot het wereldwijde netwerk, terwijl begin 1998 nog maar de helft van de Nederlandse bedrijven over een Internetaansluiting kon beschikken. In het jaar 2001 verwacht IDC dat 90 procent van alle bedrijven in ons land een Internetaansluiting heeft.
Van alle bedrijven met Internet-toegang, heeft meer dan de helft een eigen homepage. Tien procent van de bedrijven met een Internetverbinding biedt producten of diensten aan via de homepage, aldus IDC.
Reageer
Preview