
TeaLeaf introduceert versie 2.0 van TeaCommerce
TeaLeaf Technology start deze week met de uitlevering van TeaCommerce 2.0. Dit is een systeem waarmee exact kan worden bijgehouden hoe klanten zich op een website gedragen. Vervolgens kan dit weer visueel worden weergegeven. TeaLeaf Technology is een volle dochter van het Duitse SAP.

TeaLeaf introduceert versie 2.0 van TeaCommerce
TeaLeaf Technology start deze week met de uitlevering van TeaCommerce 2.0. Dit is een systeem waarmee exact kan worden bijgehouden hoe klanten zich op een website gedragen. Vervolgens kan dit weer visueel worden weergegeven. TeaLeaf Technology is een volle dochter van het Duitse SAP.
TeaLeaf Technology start deze week met de uitlevering van TeaCommerce 2.0. Dit is een systeem waarmee exact kan worden bijgehouden hoe klanten zich op een website gedragen. Vervolgens kan dit weer visueel worden weergegeven. TeaLeaf Technology is een volle dochter van het Duitse SAP.
Voorheen was TeaCommerce slechts een server plug-in maar de nieuwste versie bevindt zich nu in een los kastje dat de naam TeaLeaf Capture Appliance heeft meegekregen. Netwerkbeheerders plaatsen dit apparaat aan de rand van hun netwerk om de activiteit op de website bij te houden. De apparatuur zorgt voor een vroegtijdige waarschuwing bij applicatie-errors en neemt ook problemen waar in het zakelijke deel. Zo toont het systeem in realtime wanneer te veel klanten hun digitale winkelwagentjes laten staan.
De belangrijkste vernieuwing in TeaCommerce 2.0 is 'realtime alerting' waar de beheerder een signaal krijgt wanneer bepaalde van tevoren vastgestelde waarden overschreden worden. Zo kan bijvoorbeeld vastgelegd worden dat de systeembeheerder een waarschuwing krijgt wanneer een bepaalde essentiële knop op de site niet werkt of een belangrijke klant plotseling z'n winkelwagentje laat staan. "Met TeaCommerce 1.0 kon pas achteraf actie worden ondernomen", legt Randi Barshack, vice-president marketing en mede-oprichter van TeaLeaf uit. "Met versie 2.0 kunnen we de activiteiten realtime bekijken. Dat is vooral belangrijk bij problemen in het zakelijke traject."
TeaCommerce 2.0 begint bij een prijs van 100 duizend dollar.
Reageer
Preview